|

Ta emot liknande jobb via mejl för

Bostadsuthyrare/förvaltningsas...

 
 
 
 
 
 
 

Översikt

Placering
Göteborg
Bransch
Administration
Referensnr
391
Kontaktinformation
Josefine Svensson
0708196834
josefine.svensson@newsec.se

Bostadsuthyrare/förvaltningsassistent till Göteborg

 

Newsec Competence

Om företaget
Newsec – The Full Service Property House in Northern Europe – erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt bolag med ca 2000 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec har ca 370 miljarder kronor under förvaltning, tecknar årligen hyresavtal om ca 760 000 kvadratmeter, genomför transaktioner om ca 30 miljarder kronor och värderar fastigheter till ett underliggande värde av ca 1600 miljarder kronor. Tack vare stora volymer, lokal närvaro samt bredd och djup inom olika verksamheter besitter Newsec unik kunskap om fastighetsmarknaden i norra Europa.

Din profil
PASSION FÖR KOLLEGER OCH KUNDER
Som bostadsthyrare/Förvaltningsassistent arbetar du i ett team som verkar för att på bästa sätt uppfylla kundens målsättning och tillsammans leverera högsta kvalitet i förvaltningsentreprenaden. Det kräver engagemang, struktur, servicekänsla och en utpräglad förmåga att samarbeta och kommunicera med såväl kolleger, hyresgäster och andra intressenter.

Newsec erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet, modet att våga göra annorlunda och att arbeta med ständiga förbättringar uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Klicka här för att ta del av Newsec-känslan och få en inblick i hur en arbetsdag hos oss kan se ut!

EXCELLENS
Dina ansvarsområden består bland annat av uthyrning av bostäder, allt från av-, om- och inflyttningar till andrahandsuthyrning och lägenhetsbyte. Du ansvarar även för framtagning av hyresavtal, kontroll av presumtiva nya hyresgäster samt den administration som råder kring uthyrningsprocessen, nyckelutlämning, informationsbrev mm, redovisning av sena hyresbetalare och innevarande åtgärder mm. Det kommer att vara en bred roll som även innebär att du är administrativ support till Fastighetsförvaltaren i det dagliga arbetet.

Då våra fastigheter även innehåller många insprängda lokaler så ingår det även framtagning av lokalhyresavtal i samarbete med Fastighetsförvaltaren.
Vi tror att du som söker har en relevant utbildning med inriktning mot fastighetsförvaltning eller ekonomi/juridik. Vi tror att du som söker har flerårig erfarenhet av uthyrning av bostäder och hyresjuridik.

INNOVATION
I rollen som Uthyrare/Förvaltningsassistent arbetar du i hög grad med kommunikation och problemlösning och du förutsätts bedriva ditt arbete med ett nytänkande anslag. Du deltar i bolagets verksamhetsutveckling och i kvalitetsarbetet genom dina förbättringsförslag.

INTEGRITET
För att trivas och lyckas i rollen måste du vara strukturerad, självständig, ansvarstagande och noggrann. Konfidentialitets- och integritetsfrågor i förhållande till kunder och kollegor är alltid högt prioriterade i ditt arbete.


Om Newsec Competence
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.

Övrig information
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i centrala Göteborg. I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence. Har du frågor gällande tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefine Svensson på 0708196834 alternativt josefine.svensson@newsec.se

 

Annonsverktyg

  • Skriv ut
  • Dela jobb

Fler jobb