|

Ta emot liknande jobb via mejl för

Strukturerad kundtjänst- & dri...

 
 
 
Parkster AB

Strukturerad kundtjänst- & driftchef till Parkster i Lund

Vill du bli del av ett tight team och ha en nyckelfunktion i Parksters fortsatta tillväxt? Har du ett sinne för att förstå kundens verkliga behov och arbetar strukturerat och projektledande för att lösa det? Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, där den ena dagen inte är den andra lik och du ges möjlighet att ta stort eget ansvar?

Vi är ett ungt och expansivt bolag som förmedlar en telefonparkeringstjänst. Vårt fokus är nöjda kunder och att ha kul på jobbet. Vi sitter i trevliga lunch- och pendelnära lokaler i centrala Lund. Vi växer och söker nu dig som vill arbeta nära kundtjänst- och driftteamet för att säkerställa en hög kundupplevelse, och som inte tackar nej till en spontanfika med kollegorna!

Om tjänsten

I denna roll är du ansvarig för kundtjänst- och driftteamet som består av fem personer. Du har det övergripande ansvaret för teamet och dess resursfördelning.

Vår ambition är att skapa och upprätthålla kundtjänst och driftsättning av uppdrag i världsklass. Du har det yttersta ansvaret för kundrelationerna och att säkra att dina medarbetare har bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i sina roller. Kundtjänstfunktionen består dels av två kundtjänstmedarbetare internt, dels agenter hos en extern kundtjänstleverantör som hjälper och supporterar våra slutanvändare (bilisterna). Driftsfunktionen består av tre medarbetare som startar upp och förvaltar uppdrag hos våra uppdragsgivare (parkeringsbolag och kommuner).

Du förväntas också arbeta operativt i komplexa kundärenden, ansvara för och projektleda driftsättning av nya uppdrag samt uppdatera befintliga uppdrag. Du kommer även att utbilda ny personal både internt och externt.

Du blir en viktig person för oss och vår fortsatta utveckling. Tillsammans med ditt team representerar du Parkster utåt. Du samlar in och hanterar utvecklingsförslag från våra engagerade användare och uppdragsgivande – det är ditt ansvar att ta relevanta förslag vidare och driva förbättringsåtgärder internt.

Vad erbjuder vi?

Vi är ett bolag med stora ambitioner och vi är måna om att du ska lyckas och trivas hos oss. Du blir del av en ung och innovativ miljö som är full av tillväxtanda. Din anställning inleds med en introduktion där du får lära känna alla delar av bolaget samt ta del av ärenden i såväl kundtjänst som drift med syftet att ge dig full förståelse för ditt teams vardag.

Hos oss får du:

  • En roll där du får ta stort eget ansvar och utvecklas professionellt i takt med att vi växer
  • Arbeta i en trivsam och respektfull anda i ett företag med platt organisation där dina förslag och åsikter är viktiga för vår fortsatta tillväxt
  • Tillhöra ett litet, kamratligt team som värnar om att ha kul tillsammans
  • Gemensamma aktiviteter som stärker teamkänslan så som workshops, årliga konferenser, och AW’s
  • En arbetsplats som värnar om personalen och deras work-life balance
  • Goda anställningsvillkor med avsättning för tjänstepension, friskvård och privat sjukförsäkring

Vem är du?

Vi söker dig som har en genuin känsla för service och som vill bidra till bästa möjliga kundupplevelse. Då du som kundtjänstansvarig leder och fördelar arbetet för ditt team söker vi dig med naturliga ledaregenskaper samt sinne för ordning och struktur. Du tycker om att driva projekt, exempelvis förbättringsåtgärder, hela vägen till avslut. Vi söker dig som är noggrann och analytisk i ditt sökande efter en lösning på kundens egentliga problem. Samtidigt har du en förmåga att se på utmaningar med ett helikopterperspektiv vilket hjälper dig att både prioritera vilka projekt du bör driva samt hur resurserna i teamet fördelas på bästa sätt.

Det som präglar oss som arbetsplats är att alla drar sitt strå till stacken och hjälper till där det behövs, därför söker vi dig som är nyfiken och har en vilja att lära dig nya saker. För att passa in hos oss har du nära till skratt och är en positiv person som bidrar till vår redan goda stämning!

Vi söker dig med:

  • Några års arbetslivserfarenhet från kundtjänst på ett mindre bolag med chefs/teamledaransvar
  • Alternativt kommer du från servicebranschen där du också har haft chefs/teamledaransvar för ett mindre team
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • God teknisk förståelse

Meriterande:

  • Chefsutbildning
  • Färdigheter från ett ärendehanteringssystem
  • Tidigare arbetslivserfarenhet från ett mjukvaruutvecklingsbolag
  • Eftergymnasial utbildning inom service/administration

Ansökan

Du söker tjänsten genom att trycka på ”Sök tjänst”. Sista ansökningsdag är 2017-09-28, dock tillämpar vi löpande urval så vänta inte med att ansöka!

Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta rekryterare Jonna Warnerbring på 0707-956090 eller jonna.warnerbring@roirekrytering.se.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta försäljningschef Nicola Dolovski på 0736-760117 eller nicola@parkster.se.

Observera att vi inte tar emot ansökan via e-post!

Om oss

Vår vision är att göra det lätt att parkera, för alla och överallt. Parkster är idag en rikstäckande tjänst för att betala parkeringsavgifter med telefonen. Parkster ägs helt av aktiva privata investerare som tror på vår vision. Vi är baserade i centrala Lund och består av tretton härliga teammedlemmar.

Läs gärna mer på www.parkster.se

Översikt

  • Omfattning:
    Heltid
    Tillsvidare

Roi socialt