|

Ta emot liknande jobb via mejl för

Anbudssupport / Säljsupport

 
 
 

Specialister på rekrytering
inom sälj- och marknad

 

 

Till Hejco i Borås söker vi nu en 

Anbuds- & Säljsupport


Hejco har en stark tillväxt på den svenska marknaden och vi behöver därför förstärka vår organisation med en person som kommer att ta rollen som Sälj- & Anbudsupport. Baserat på våra värderingar Proud, Dedicated, Caring & Easy, så arbetar vi för att våra kunder ska känna sig som hjältar i vardagen och att Hejco ska vara deras självklara val. I din roll kommer du att ha en stödjande funktion i vår säljorganisation samt fungera som en support till vår anbudschef. Vid specifika kundprojekt kommer du även ha ett nära samarbete med vår marknadsavdelning och kundtjänst. 

Arbetsinnehåll

  • Supportera säljorganisationen vid implementering av nya avtal
  • Uppdatera vårt CRM-system med relevant information kopplat till upphandlingar och avtal
  • Löpande översyn och uppdatering av våra kundavtal
  • Uppdatera prislistor för våra kunder
  • Ta fram och rapportera kundstatistik löpande
  • Supportera vår anbudschef vid upphandlingar med bland annat dokumenthantering, framtagning av produktblad, beställning och uppmärkning av anbudsprover
  • Övriga administrativa uppgifter i samband med upphandling, implementering och uppföljning av avtal

Du rapporterar till Anbudschefen för Hejco.

Bakgrund och erfarenheter
Du har tidigare arbetat med att supportera en säljorganisation och är van att administrera arbetet med offerthantering och avtalshantering. Har du även arbetat med upphandling och har kunskap inom lagen om offentlig upphandling (LOU) så är det meriterande. Du har goda kunskaper i Office paketet och fördjupade kunskaper i Excel. Har du också tidigare erfarenheter från att arbeta med ett CRM verktyg ex. Salesforce så ser vi det som meriterande. För att trivas i rollen krävs att du är mycket noggrann och detaljfokuserad som person. Du är affärsmässig och har affärsförståelse som du använder för att komma med egna initiativ till förbättringar. Vidare är du en lättsam person som trivs i sociala sammanhang och bemöter alltid din omgivning med ett leende. Därtill är du en serviceinriktad teamspelare. 

Personliga egenskaper

  • Du är en resultatinriktad, driven och initiativrik person som är van vid att arbeta fokuserat
  • Du är affärsmässig i ditt bemötande till såväl kunder som kollegor
  • Din grundinställning till utmaningar är genuint positiv
  • Du har lätt för att göra dina prioriteringar och utföra ditt arbete både effektivt och med bra resultat inom uppsatta deadlines
  • Du är flexibel och kan skifta fokus till de uppgifter som är mest prioriterade och du är inte rädd för att hugga i där det behövs
  • Du har en förståelse för att samarbete är viktigt för att uppnå resultat
  • Du har lätt för att uppfatta och förstå kundens behov
  • Du jobbar strukturerat, noggrant och har en god förmåga att planera

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår Anbudschef Linda Svensson på telefon 033-20 22 35 eller via mail linda.svensson@hejco.com

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. 

Hejco erbjuder arbetskläder till målgrupperna vård & omsorg, dental, städ, hotell, restaurang & kök. Varumärket finns representerat i ett 10-tal länder i Europa och omsätter cirka 100 MSEK. Hejco ingår i Fristads Kansas Group, den ledande leverantören i Europa inom arbetskläder. Genom en mix av starka varumärken såsom FRISTADS, KANSAS, ACODE, HEJCO, BRAGARD, MARTINSON, m.fl. erbjuder vi breda och attraktiva sortiment. Koncernen bedriver verksamhet i mer än 20 länder och har tre egna produktionsanläggningar och cirka 2 000 medarbetare. Läs gärna mer på www.hejco.se

Sökord: Säljsupport, Anbudssupport, Administration, Marknad, Anbud, Administratör,

Ansök här