|

Ta emot liknande jobb via mejl för

Account Manager Indoor/Innesäl...

Spara företag som favoritSparat företagSpara jobbMejla jobbAlla Posten Norge-jobb  Dela jobbRapportera denna annons

Account Manager Indoor/Innesäljare inom logistik till Stockholm
Vill du bidra med ditt nytänkande, utmana oss och dela med dig av din vinnarinstinkt för att attrahera nya kunder och utveckla befintliga affärer tillsammans med oss? Vi söker nu en ny teammedlem till vårt kontor i Västberga! Bring erbjuder frakt- och logistiklösningar till företagskunder, där leveransen alltid genomsyras av ”Finding New Ways”. 
 
Om rollen 
Som Account Manager Indoor ingår du i ett litet sammansvetsat team med ansvar för Brings försäljning mot mindre och medelstora företagskunder. Du upparbetar och utvecklar kunder inom utpekade marknadssegment, vilket i första hand sker digitalt och via telefon.  Du söker aktivt nya affärsmöjligheter, men utvecklar också befintliga affärsrelationer. Som säljare är du vårt ansikte ut mot kunderna och har en att de viktigaste rollerna i koncernen. 
 
Ansvarsområden 
•Fullt ansvar för att skapa nya affärer från offert, till förhandling, avslut och uppstart 
•Uppfyllande av egna sälj- och budgetmål, och tillsammans med teamet bidra till gemensamma mål 
•Ta emot och hantera inkommande säljförfrågningar samt koordinera och fördela leads inom organisationen 
•Utveckla dina befintliga kundrelationer genom att exempelvis aktivt bedriva merförsäljning 
•Aktivt komma med förslag på förbättringar som bidrar till din egen, teamets och Brings ökade förtjänst. 
 
Vi söker dig  
Vi tror att du är i början av din karriär och är van vid daglig kundkontakt. I rollen har du ett stort kontaktnät och därför är det ett krav att du uttrycker dig väl på både svenska och engelska. Du får gärna ha erfarenhet av tjänsteförsäljning och det är en fördel med eftergymnasial utbildning inom relevant område. Logistikbranschen är inne i en spännande fas och hos Bring sker ofta förändringar. Du bör därför uppskatta snabba vändningar och ha förmåga att hantera ett högt arbetstempo.  
 
I rekryteringen lägger vi stor vikt vid din personlighet. Vi ser att du är målinriktad och triggas av att utmana dig själv och andra. Du älskar kontakt med människor, ser möjligheter framför hinder och kan hugga i där det behövs. Det är värdefullt med förståelse för att struktur och uppföljning är viktiga pusselbitar i försäljningen. Dessutom är det givetvis ett stort plus om du är en härlig person som gillar att bidra till en god stämning! 
 
Vi erbjuder dig 
Ett utmanande jobb med fina utvecklingsmöjligheter i en stor och välkänd koncern. Hos Bring finns det för rätt person många vägar för en vidare karriär. I rollen som säljare erbjuds du en attraktiv lönemodell med större andel fast lön samt rörlig del med goda möjligheter att själv påverka lönen. 
 
Hos oss erbjuds du förmåner som till exempel friskvårdsbidrag, subventionerade luncher samt möjlighet till leasing av personalbil. Vi sitter i en öppen kontorsmiljö i nyrenoverade lokaler som inbjuder till samarbete mellan avdelningarna. Här råder ett arbetsklimat som genom ärlighet, respekt, samarbete, öppenhet och mod skapar utveckling, engagemang och resultat. 
 
Ansök redan idag! 
Vi som jobbar på avdelningen SME Sales uppskattar initiativtagande och kreativa kollegor. Vi rekryterar löpande och ser fram emot att få läsa din ansökan! 
 
Bring har fokus på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut. Vi uppmanar därför alla kvalificerade personer att ansöka. 

Bring är Posten Norges varumärke och riktar sig mot företagskunder, och är en av Nordens ledande logistikaktörer. Våra värdeord,  Ärlighet, Respekt, Samarbete, Öppenhet och Mod styr vårt sätt att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.

Besök oss gärna på bring.se

Søknadsfrist
2018-01-31

Referansenr
Jobbtype
Heltid/deltid
Arbeidstid

Kontaktperson
143676
Provanställning
Heltid
Dag

Jimmy Rhodin 
Rekryterande chef
+46735443823